Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Múzy jsou srandovní

Hledání múzy je čekáním na anděla. Možná. Avšak bez peněz se anděla nedočkáte. I polibek anděla je  záležitostí trhu. A /ústy klasika/je falešné našemu trhu říkat "hokynářství".

 Chtěla, abych sklapnul. Možná, se povědomě bránila pachu cigár a doutníků. I když si čistím zuby i třikrát denně a žvejkám žvejkačky Hubba Bubba, nechtěla mě políbit.

 

Dovedla mě do bytu ve druhým patře.
Voprejskaný zdi. Kočičí smrad se táhnul od vedlejších dveří, že jsem z něj málem upad.
V předsíni se na mě tlačila, jako by se chtěla rvát.
Zatáhla za zip u kalhot. Zase jsem zapomněl, že líbání je zakázaný, dostal jsem pěstí do břicha, vztyčeným prstem mně hrozila.

„Nedři se, holoubku, bav se.“

Pocejtil jsem něco jako nespravedlnost, jak moc se o něco takovýho snažím. Nevím proč, ale řekl jsem: „Jestli nebudeš milá, půjdu jinam.“

„Bude to tam lepší?“

Moc dobře věděla, o čem jsem mluvit nechtěl. Řekl jsem, že něha je něco, o čem se nevypráví, co se nevynucuje, o co se nežádá. Chtěl jsem co nejrychleji zmizet. Chtěl jsem zajít za tou, co má jen půlmetrák, nikdy si nezapomene po jídle utírat ústa ubrouskem a občas říká miláčku.

„Ani na chvíli nejseš milá.“

Chvíli o tom přemejšlela. „Něha je těžká práce, hochu. Je to jinej obor a za jiný prachy. “

Ta upřímnost mne odzbrojovala. Měl jsem vědět, že to je nedostatkový zboží. A tak jsem padal.
Ve dveřích jsem ještě zaslechl:

„Zhasni v přízemí, musíme šetřit.“

 

Autor: Martin Králíček | čtvrtek 14.2.2013 15:14 | karma článku: 8,85 | přečteno: 415x
  • Další články autora

Martin Králíček

Detektivka

Nic příjemného pro nikoho, kdo byl tomu blízko, nikdo k tomu nechtěl nic říct. U barového pultu se jedné návštěvnici ztratil náramek. No že ztratil? Neztratil. Krádež to byla jednoznačně.

3.4.2024 v 11:45 | Karma: 9,57 | Přečteno: 286x | Diskuse| Poezie a próza

Martin Králíček

Pád kaskadéra

Jako kluci jsme obdivovali pana Brabence. Říkali jsme mu Mravenec, byl kaskadér a je pro tenhle příběh důležité, že jsme mu tak říkali a nikdy nám za to žádnou nevrazil. Chlubíme se, že nám to trpěl a jiným ne.

20.3.2024 v 8:00 | Karma: 11,69 | Přečteno: 253x | Diskuse| Poezie a próza

Martin Králíček

Kapitán

Jak to chodí, když námořníci slaví, o dvojím výkladu a proč jsou chvíle, kdy se i na oslavě pochybuje.

15.3.2024 v 10:00 | Karma: 9,35 | Přečteno: 148x | Diskuse| Poezie a próza

Martin Králíček

Zahradnice a Apollón

Cukrářka ani netušila, jaký obdiv vyvolá svými výtvory málo oblečených marcipánových figurek. Ale nejenom obdiv, i manželský rozvrat. Ďábel se totiž skrývá v detailu.

9.1.2024 v 19:30 | Karma: 13,71 | Přečteno: 256x | Diskuse| Poezie a próza

Martin Králíček

Hřích Julie Cavalcalbó...

Na okraji Lembergu stál dům nevalné pověsti. Lidé mu říkali „vykřičený“, a přitom se tam nic „nevykřikovalo“. Bordel to byl. Spěchala k němu dvojice muže a ženy, hlavnímu vchodu s červenou lojovou lampou se vyhnuli.

2.1.2024 v 12:00 | Karma: 11,33 | Přečteno: 252x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Za výbuchy ve Vrběticích stojí Rusko. NCOZ kvůli nespolupráci kauzu odložila

29. dubna 2024  11:12,  aktualizováno  14:24

Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) odložili případ výbuchů skladů...

Macron nabízí sdílení jaderných zbraní pro obranu EU, nechce být vazalem USA

29. dubna 2024  14:08

Důvěryhodná evropská obrana by měla jít nad rámec ochrany, kterou už poskytuje Severoatlantická...

MF DNES má nominaci na Novinářskou cenu. Zaujal rozhovor s trampem na koni

29. dubna 2024  14:07

Nadace OSF zveřejnila seznam nominovaných na Novinářskou cenu 2023. V soutěžní kategorii Regionální...

Náraz do stromu odmrštil auto přes silnici, řidička nadýchala více než promile

29. dubna 2024  14:03

Opilá řidička havarovala v sobotu nad ránem na Jindřichohradecku. Po několika nárazech do stromů...

  • Počet článků 65
  • Celková karma 10,20
  • Průměrná čtenost 710x
Občas mne napadne "vypsat se z toho". 

Seznam rubrik